Benvolguda comunitat educativa de la ZER,
" La lectura digital va unida
a noves pràctiques culturals,
que requereixen noves
competències." (Jose Antonio Millán)
En aquest món tant canviant i imparable tecnològicament, l'escola també ha d'anar canviant i actualitzant les seves fites, objectius i la metodologia per assolir-les.
Aquí, us presentem un actiu: la lectura digital. Avui dia, la majoria de la gent llegim i copcem la informació de forma immediata i en format digital i l'escola ha de preparar i formar a l'alumne en aquesta competència.
La competència lectora
consisteix a comprendre
i emprar els textos escrits i
a reflexionar-hi i implicar-s’hi
per assolir els objectius propis,
desenvolupar el coneixement
i el potencial de cadascú i
participar a la societat.
consisteix a comprendre
i emprar els textos escrits i
a reflexionar-hi i implicar-s’hi
per assolir els objectius propis,
desenvolupar el coneixement
i el potencial de cadascú i
participar a la societat.
OCDE. Competència lectora: marc
conceptual per a l’avaluació PISA 2009
conceptual per a l’avaluació PISA 2009
Esperem que hi feu una ullada i reflexioneu sobre el camí educatiu, social i maduartiu que pren la nostra realitat i el nostre context immediat.
.
VEURE PLA
Com ja fa temps que diuen: "Llegir ens fa més lliures, més savis, més grans, més oberts al món, més respectuosos amb l’altre, més reflexius amb un mateix, llegir ens fa millors persones."
Us aconsellem també que vegeu el PLA NACIONAL D'IMPULS A LA LECTURA, un pla per tal d'incantivar i motivar vers la lectura a tots els nens i nenes i a la societat en General.
VEURE PLA
Com ja fa temps que diuen: "Llegir ens fa més lliures, més savis, més grans, més oberts al món, més respectuosos amb l’altre, més reflexius amb un mateix, llegir ens fa millors persones."